Angepinnt Enhanced Movie Center (EMC) by Coolman, Betonme, dhwz, Swiss-MAD, and many more

Diese Seite verwendet Cookies. Durch die Nutzung unserer Seite erklären Sie sich damit einverstanden, dass wir Cookies setzen. Weitere Informationen

• Hi Swiss-Mad, after installing Webadmin, I begin to install "enigma2-plugin-extensions-enhancedmoviecenter_1.0git20190125-r1_mips32el", you can not find it in plugin browser. I then try installing "enigma2-plugin-extensions-enhancedmoviecenter_3.0.0_all", do a restart, go to plugin browser, the below message appear,
      "Some plugins are not available: Extensions / EnhancedMovieCenter (Bad magic number in /usr/lib/enigma2/python/Plugins/Extensions/EnhancedMovieCenter/_init_.pyo)"

I tried going to root delete emc, but the following folders disappear, etc, usr, var. So tried to go to WebInterface in pc's browser, but not able to. Tried to delete it in telnet using putty using the following commands, but also unsuccessful.
      opkg remove EnhancedMovieCenter
      opkg remove enigma2-plugin-extensions-enhancedmoviecenter_1.0git20190125-r1_mips32el
      opkg remove enigma2-plugin-extensions-enhancedmoviecenter_3.0.0_all

Finally, using DccE2, I am able to see folders, etc, usr and var. So go into usr / lib / enigma2 / python / Plugins / Extensions, to delete Emc. The message did not appear when going to plugin browser and can go into root directory but sadly still not able to see folders "etc, usr, var" in Pc.

Please help
      Bilder
      • 2-2-19 Emc-Install Failed-Error Msg.jpg

3,08 MB, 4.128×3.096, 27 mal angesehen
    • Hi zusammen,

eine kurze Frage zum EMC an Euch.

Dank SSD in meiner 920UHD öffnet sich der EMC blitzschnell.
      ABER:
      Sobald ich aber einen symlink auf meinen NAS im Hauptverzeichnis erstelle, wird das Öffnen der Fimliste zu einer langwierigen Geschichte (15 Sek, teil länger).
      Ich gehe davon aus, dass der Grund für die Verzögerung das Einlesen der Inhalte aus dem gelinkten Verzeichnis ist (und das NAS wird erst aus dem Stby geweckt)..

Gibt es eine Möglichkeit, die Sache zu beschleunigen, so dass sich die Filmliste trotz symlink auf NAS wieder so schnell öffnet?

Danke Euch im Voraus,
      Gruß
      dr.doenr