New HD skin (from ruDream Team)
-
-
ihr nehmt uns aber auch jede überraschung fürs nächste release
PS: der skin ist beta und wird nicht supportet -
Vielen Dank ahd299, ich hoffe es funzt
@=sven=
Ihr habt es doch bisher noch nicht supportiert, deshalb verstehe ich deine Äusserung nichtNichts Schein, wie es ist. -
am skin wird noch gearbeitet und wir haben unsere betatester noch nicht mal drauf los gelassen und wir sind hier auserhalb der VIP-zone, darum meine äußerung
-
wirklich sehr nett
vielleicht zur anregung die Fonts der beschreibung in der programmliste
sind nicht optimal zu klein / seltsame farbe und die programmübersicht des laufenden programmes ist über 50% das erscheint mir auch zu groß
die infozeile beim programmwechsel ist genauso dh etwas zu kleine schrifftTrial Pass (30 Days + 50G Total Quota each)
linksnappy.com/join/NJCOUBTXZL08625S9CT7
linksnappy.com/join/Q21SJ9V9TLLURDLYCUAB
linksnappy.com/join/K6UQEES9NYQOTXFCBRCZ -
Originally posted by =sven=
ihr nehmt uns aber auch jede überraschung fürs nächste release
PS: der skin ist beta und wird nicht supportet
Leider haben sich die Überraschung Weg für die nächste release
Ich bin voll und ganz bewusst ist es beta und wird nicht supportet.MfG,
Box(s): DM820 <2TB HDD>, DM800seV2 <1TB HDD>
Image(s): (Merlin4 + GP3.3), (Merlin3 + GP3.2) -
Fix to subtitle display (hd resolution).
skin.xml line 1493:
<screen name="SubtitleDisplay" position="0,0" size="720,576" zPosition="-1" flags="wfNoBorder" backgroundColor="transparent" />
<screen name="SubtitleDisplay" position="0,0" size="1280,720" zPosition="-1" flags="wfNoBorder" backgroundColor="transparent" /> -
infobar looks of corse better than in other skins, but other things so so(discutable)
main thing which i dontlike, there isnt posible browse menues round
and as other skins in NN2 doesnt show sat position of selected service in channels listdm7080sstt; 2x dm8000sstt; dm7020s <- Diseq1x4 <- 3x Diseq1x10 <-
Dishes:
1.8m 36E;28E;23E;19E;16E;13E;7E
1.6m 42E;36E
1.0m 10/9E;5E;1W;8W
1.0m 15W;22W;30W
1.1m 4/5W;12W;18W;24W
1.1m 53E;60E
1.0m 75E
TVs: Philips 46pfl9707s; Philips 42pfl9703h -
my opnion that infobar is nice; though, it is missing the date...
one drawback is the channel list is in a box rather than full screen...full screen, similar to main menu screen would be prefect.
cheers!MfG,
Image(s): (Merlin4 + GP3.3), (Merlin3 + GP3.2) -
the fonts are to small. should be 1-2 size largerProbleme kann man niemals mit derselben Denkweise lösen.
¯\_(ツ)_/¯
"Die Deutsche Rechtschreibung ist Freeware, sprich, du kannst sie kostenlos nutzen.
Allerdings ist sie nicht Open Source, d.h. du darfst sie nicht verändern oder in veränderter Form veröffentlichen." -
nice skin,wenn is it ready???
-
Hi dudes,
great work! keep going on...
BTW, can this skin be used in 7025?
regards dam72 -
hi mal eine frage wie kann ich das noch ein tragen das er neben DVB-C noch die cam anzeigt die ich nutze ?
-
It works fine in Newnigma 2.4 (newnigma2.to/wbb2/attachment.php?attachmentid=3588), but every time i an trying to watch Newnigma2 Usb manager ( Blue Button--Newnigma Service--Enviroment settings--Newnigma2 Usb manager) i am getting this crashlog.Every single time in my 800
Dieser Beitrag wurde bereits 3 mal editiert, zuletzt von voltaren ()
-
@voltaren
This is skin was obtained from the unstable feed of newnigma2 team, which clearly they said no support for it......my suggestion to you either download newer version directly from unstable feed of wait until they release this skin in the future!
(Please refer to my earlier post...dated 22/2/2009... for downloading this skin (from unstable feed) to work with version 2.4)...I have updated it.
Cheers,MfG,
Image(s): (Merlin4 + GP3.3), (Merlin3 + GP3.2)Dieser Beitrag wurde bereits 2 mal editiert, zuletzt von ahd299 ()
-
Originally posted by ahd299
@voltaren
This is skin was obtained from the unstable feed of newnigma2 team, which clearly they said no support for it......my suggestion to you either download newer version directly from unstable feed of wait until they release this skin in the future!
(Please refer to my earlier post...dated 22/2/2009... for downloading this skin (from unstable feed) to work with version 2.4)...I have updated it.
Cheers,
Thanks ahd299,i have read your post and i am not saying that its Newnigma teams fault,or blaming for something.I know its unstable.
I like,and i think most of the other lads, that skin so much that we want to be better and to help for that.
Thats the reason for the crash.log
Cheers.
Keep the great workDieser Beitrag wurde bereits 1 mal editiert, zuletzt von voltaren ()
-
Original von Ekay
testet mal den, hab ich auf dem feed mal gefunden
hi!
gibt es schon ein infinity.mod.newnigma2 für das letzte newnigma HD image ?
danke! -
ich hab mal angefangen meinen aktuellen stand aus dem gemini für newnigma-2.5.3 anzupassen.
es läuft prinzipiell schon recht problemfrei. mit den crypto icons häng ich noch ein wenig. -
Freu mich schon drauf;)
Danke derlachendehans -
Ich wprde mch über eine SD Version dieses Skins freuen.
[Bin Röhrenglotzer!]OScam Wiki | OScam Documentation | Build your own OScam with simplebuild
Better a 'found' without entitlements than a 'not found' with valid entitlements.
-
Teilen
- Facebook 0
- Twitter 0
- Google Plus 0
- Reddit 0